moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Osobní bankrot

O exekucích obyvatel České republiky jsme již psali v článku Exekuce v ČR. Pokud dluhy člověku přerostou přes hlavu a valí se na něj exekuce,...

Rozdíly ve finanční gramotnosti mezi ženami a muži

Genderové rozdíly ve finanční gramotnosti jsou realitou nejen v zahraničí, ale také v České republice. Podle průzkumů má více než třetina české populace nízkou...

Podpora v nezaměstnanosti v roce 2025

Nezaměstnanost v České republice je dlouhodobě nízká. Dle údajů Eurostatu dosahuje výše 2,8 %, což z nás v rámci EU dokonce činí zemi s nejnižší nezaměstnaností. Zde nutno...