moneta logo
logo aisis

Metodika výuky finanční gramotnosti na 1. stupni ZŠ

Chcete rozvíjet finanční gramotnost Vašich žáků? Nabízíme Vám seminář zaměřený na:

  • obsah výuky finanční gramotnosti,
  • formy a metody výuky,
  • osobní finanční gramotnost

směřující k rozvoji finanční gramotnosti žáků 1. stupně za podpory čtenářské gramotnosti a kritického myšlení.

Obsah semináře je koncipován v souladu se Standardy finanční gramotnosti a Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání.

Účastníci si ze semináře odnesou náměty k finančnímu vzdělávání s podporou čtenářské gramotnosti a kritického myšlení žáků a inspiraci, jak na 1. stupni základní školy propojovat výuku finanční gramotnosti s dalšími vyučovacími předměty.

Náplní bude inspirace na kratší výukové jednotky propojitelné s nejrůznějšími oblastmi, ale také ukázky delší práce, projektových dní.

Seminář lektorují naši lektoři, kteří jsou spoluautory našich metodických materiálů a zároveň učí na základní škole.

Máte o seminář zájem, ale nevyhovují vám vypsané termíny? Pokud máte zájem o seminář v jiném termínu nebo chcete další informace k jeho realizaci, napište nám.

Rozsah semináře: 24 hodin (tři jednodenní semináře) a přihlásit se můžete ZDE.

Stáňa Křížová
Stáňa Křížová
Původně učitelka matematiky a občanské výchovy. Od roku 2006 lektorka programu a také ten, kdo o program Rozumíme penězům společně s lektory a koordinátory pečuje.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Workshop Hrajeme si s financemi

V rámci programu Rozumíme penězům pořádá organizace AISIS workshop pro učitele s názvem Hrajeme si s financemi: Jak na finanční gramotnost nejen s deskovou hrou. Kritické myšlení a hry Cílem...

Nejčastější problémy s placením u obchodníků

Může obchodník odmítnout platbu kartou nebo naopak nepřijmout hotovost? Co kdyby si dokonce při přijetí platby kartou naúčtoval za službu či zboží víc, než...

Vychází desková hra Ztracené dědictví podporující finanční gramotnost

Rozumíme penězům přichází s deskovou hrou Ztracené dědictví. Má u dětí podpořit zájem o témata osobních financí. Učitelé ji mohou používat při výuce finanční gramotnosti...