moneta logo
logo aisis

Jak reklamovat vadné zboží

V rozhovoru s vedoucím právního oddělení společnosti dTest Lukášem Zeleným se dozvíte, jak postupovat při reklamaci vadného zboží a odpovědi na následující otázky:

Po jak dlouhou dobu nám prodávající odpovídá za vady zakoupeného zboží?

Co reklamovat nelze?

Kdy nejpozději musíme uplatnit reklamaci?

Kde můžeme uplatnit reklamaci?

Co musíme udělat při uplatnění reklamace?

Jakou má prodávající stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace?

Robert Kočí
Robert Kočí
Je lektorem finanční gramotnosti. Učí finanční gramotnost a angličtinu na základní škole. Vzdělává lidi všech věkových kategorií v oblasti spotřebitelských práv. Je autorem několika publikací zaměřených na to, jak učit o osobních financích děti na základních školách. Absolvoval Právnickou fakultu MU v Brně obor Právní specializace a MBA studia obor Coaching, Mentoring and Leadership.

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Podpora v nezaměstnanosti v roce 2025

Nezaměstnanost v České republice je dlouhodobě nízká. Dle údajů Eurostatu dosahuje výše 2,8 %, což z nás v rámci EU dokonce činí zemi s nejnižší nezaměstnaností. Zde nutno...

Internetové podvody – Tohle radši nezkoušejte!

Česká televize spustila 9. prosince nový edukativní seriál o kyberbezpečnosti. Cílem celého projektu je názorně ukázat, jaké metody kyberšmejdi používají při svých podvodech. Uvidíte...

Vánoční nákupy bez zadlužení

Vánoce jsou časem radosti, rodinného setkávání a sdílení zážitků. Pro mnohé jsou však také obdobím finanční zátěže, která s sebou nese stres, nejistotu a...