moneta logo
logo aisis

Rozvíjeli finanční gramotnost žáků

Polnička, Bory – Ve skupinkách a na konkrétních situacích – například při sestavování rodinného rozpočtu či řešení praktické životní situace – se učili žáci základním principům hospodaření a zodpovědnému rozhodování. Tak vypadala výuka v rámci projektu Rozumíme penězům, do něhož se zapojily Základní škola Polnička nedaleko Žďáru nad Sázavou a Základní škola Bory na Velkomeziříčsku. Staly se tak dvěma z dvanácti v Kraji Vysočina, kde zvyšovali finanční vzdělání svých školáků.

Žďárský deník | 24.3.2012 | Rubrika: Zpravodajství | Strana: 3 | Autor: (zlp)

Předchozí článekČÍSLO DNE 3
Další článekProč a jak učit finanční gramotnost

Další články autora

Podobné články

Nejnovější

Co je stagflace a máme se jí obávat?

Stagflace je ekonomický jev, který označuje situaci, kdy současně dochází k vysoké inflaci, pomalému či nulovému ekonomickému růstu a rostoucí nezaměstnanosti. Tento fenomén představuje...

Úroveň finanční gramotnosti u náctiletých

V rámci celosvětového Týdne finančního vzdělávání - Global Money Week vyhlásil program Rozumíme penězům soutěž o novou deskovou hru Ztracené dědictví. Žáci a studenti na základních a...

Jak sestavit rodinný rozpočet

Rodinný rozpočet je klíčem k finanční stabilitě a dlouhodobé prosperitě každé domácnosti. Přestože se může zdát, že sestavení rozpočtu je složité nebo zbytečné, správně...